2 коментарі

WP_Cloudy
  • Євген пишет:

    На вході до лікарні на дверях є наліпка “договір з НСЗУ”,при зверненні на гарячу лінію НСЗУ (1677) також є підтвердженя договору, та підтвердження про зареєстрованого лікаря Яблонский Андрій Мирославович ( хірург- онколог),але коли людина звернулась до нього по направленню ,він ,провівши консультацію сказав що потрібно оперувати ,і що він зможе провести цю операцію ,але потрібно чекати приблизно місяць бо все розписано.
    Яблонский Андрій Мирославович назначив людині приблизну дату операції та сказав подзвонити до нього за пару днів до вказаної дати ( потрібно зробити аналізи),та попращався…. але людина не пішла,нагадала лікарю що він забув зробити “електронне направлення”( на стаціонарне лікування,на операцію), на що він відповів “в нас це не так працює”!!! …
    Людина знову не пішла,та пояснила лікарю що знає що таке договір з НСЗУ і як саме працює система “медичних гарантій”! На що лікар був дуже здивований,начебто він чув це в перший раз,та перепитав свого помічника чи дійсно “вони” роблять електронні направлення на операції,на що помічник відповів “Так”!!! Я зараз зроблю!!”
    Отже пройшов час і підходить дата операції,людина нагадала про себе лікарю надіславши йому повідомлення,та попросила зробити електронне направлення для проведення необхідних аналізів,на що лікар Яблонский Андрій Мирославович
    відповів ” я направлень не роблю”.
    Звісно що людина йому пояснила,що в лікарні аналізи роблять по направленню ( безоплатно),або за гроші ( сплатити послугу в касі),і по скільки вона звернулась до лікаря по направленню і згідно медичних гарантій,то обов’язково має бути направлення!!!
    І ось тут почалась нісенітниця від лікаря,він каже що у вас є вже направлення на операцію,то йдіть до іншого лікаря і нехай він вам дає направлення на аналізи,або йдіть до завідуючого і нехай він Вам назначає іншого лікаря.!
    Людина каже йому ,навіщо це все,якщо я вже прийшла до вас,робіть все як має бути по договору з НСЗУ,і всім буде добре!
    На що Яблонский Андрій Мирославович знову наголосив на тому що ” йдіть до завідуючого і нехай він призначить Вам іншого лікаря”!

    Вважаю дії лікаря не професійними та абсурдними .
    Людина яка до нього звернулась понесла моральні та матеріальні збитки( приїхала з іншого міста),а головне втратила саме найдороще ЧАС!!!
    Звісно що на лікаря направлена скарга до МОЗ,та сподіваюсь що буде проведена службова перевірка.

    Не дозволяйте свавілля, та порушення Ваших прав ! Бережіть себе!
    Та змінено Україну до кращого разом!

  • матроскин пишет:

    охрініти.тільки збирався робити мрт в ніжигі.передумав категорично.

Залишити свій відгук

Увага! Всі відгуки модеруються, це може викликати затримку їх публікації. Відправляти відгук повторно непотрібно.

Повідомити про новий центр
або про зміну вартості